Teknisk support i samarbete med TechBuddy
Uppdaterad
Techbuddy
TechBuddy grundades i Stockholm 2016, med målet att göra elektronikbranschen mer hållbar. Genom ökad medvetenhet vill de ge konsumenterna makten att ställa krav på producenterna att erbjuda innovativa och hållbara produkter tillverkade under schyssta arbetsförhållanden. Som en del av detta erbjuder TechBuddy idag personlig teknikhjälp där den verkligen behövs - hemma hos kunden - oavsett produkt eller leverantör. Allt för att göra teknik rolig, hållbar och tillgänglig för alla.
I Sverige uppger hela 8 av 10 personer att de någon gång upplevt teknikångest, enligt en nyligen utförd Ipsos undersökning. Så vill såklart varken TechBuddy eller Bredbandsval att det ska vara. Teknik ska vara roligt, den ska underlätta din vardag och öppna upp för nya möjligheter.
Det svenskarna oftast upplever krångel med är wifi-uppkopplingen och de vanligaste bredbandsproblemen som TechBuddies stöter på hemma hos kunderna är:
- Dålig täckning/Internet är svagt i vissa delar av huset
- Nyinstallation av router
- Koppla upp befintliga produkter i hemmet, tex. Smart-TV
"Bredbandsval och TechBuddy har fina synergier tillsammans. Bredbandsval hjälper konsumenter att på ett transparent och smidigt sätt välja den tjänsteleverantör som passar bäst och vi hjälper kunderna att minska trösklar och snabbare komma igång med sina nya tjänster. Jag är otroligt spänd över att få se utväxlingen av det här samarbetet!"
säger Fredrik Magnusson, partneransvarig på TechBuddy.
Tillsammans kan nu TechBuddy och Bredbandsval erbjuda ännu fler möjligheten att få hjälp med sitt nya eller befintliga nätverk på plats i hemmet istället för att sitta i långa supportsamtal. Beställ teknisk support direkt.
Vill du läsa mer om TechBuddy? Gör det på techbuddy.se!